Przy poszukiwaniu pracownika jeszcze nie tak dawno ważne były dla pracodawcy jego kompetencje twarde, czyli umiejętności, które można łatwo zmierzyć, udowodnić, są specjalistyczne i pozwalają wykonywać dany zawód. W obecnym czasie coraz więcej mówi się o umiejętnościach miękkich, które nie są co prawda do zmierzenia, nie da się ich łatwo nauczyć, ale mogą sprawić, że pracownik będzie znacznie lepiej wywiązywał się ze swoich obowiązków.
Nie masz jeszcze wykupionego dostępu? Zapoznaj się z naszymi pakietami dla Firm
Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować pliki cookies albo wyłączyć je w przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres ich przetwarzania. Więcej informacji o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce Prywatności.