Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. w ramach zapewnienia wszystkim pracodawcom osób niepełnosprawnych kompleksowej obsługi informacyjnej oddaje do Waszej dyspozycji Telefoniczną Obsługę Konsultacyjną (tok.obpon.pl). Usługa umożliwia telefoniczne konsultacje z doradcami i konsultantami współpracującymi z naszą firmą, wybitnymi znawcami problematyki zatrudniania osób niepełnosprawnych.


Od teraz, oprócz posiadanych dotychczas możliwości przeglądania monitoringu informacji dot. pracodawców osób niepełnosprawnych za pośrednictwem serwisu, jak również zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu - każdy pracodawca może skorzystać także z bezpośrednich porad telefonicznych za pomocą nowej usługi "Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna"
"Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna" - to usługa dostępna wyłącznie w naszej firmie. Stworzona została tak, aby zaspokoić potrzeby każdego pracodawcy osób niepełnosprawnych, zarówno zakładów pracy chronionej, jak również pracodawców z otwartego rynku pracy. "TOK" funkcjonuje 3 dni w tygodniu (pon. śr. czw.) w godzinach pracy. Obsługiwana jest przez 2 konsultantów, specjalistów do spraw zagadnień związanych z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.
"Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna" działa w następujących dniach i godzinach tygodnia oraz obsługiwana jest przez następujących konsultantów i doradców współpracujących z naszą Firmą:
Dzień tygodnia | Imię i nazwisko | Godziny |
---|---|---|
Poniedziałek | Edyta Sieradzka | godz. 9:00 - 15:00 |
Środa | Małgorzata Tylewicz-Piwnik | godz. 9:00 - 12:00 |
Czwartek | Małgorzata Tylewicz-Piwnik | godz. 10:00 - 13:00 |
- Więcej informacji o konsultantach w dziale "Konsultanci TOK"
- Dostęp do "TOK" może uzyskać również każdy podmiot w formie odpłatnej wg. aktualnego cennika.
Zakres tematyczny: obejmuje wszelkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem zakładu pracy chronionej oraz pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy (patrz zakładka Zakres tematyczny). Każdy konsultant posiada odrębny zakres tematyczny, zakres ten został skomponowany tak, aby obejmował zagadnienia z każdej dziedziny, np.: zagadnień kadrowych, księgowych, zatrudniania, korzystania z pomocy publicznej, programów pomocowych. Zakres tematyczny obejmuje więc każdy obszar problematyki związanej z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.
Korzyści: Pełny dostęp do usługi Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnejtok.obpon.pl - możliwość zadawania pytań konsultantom i uzyskiwania odpowiedzi drogą telefoniczną 3 dni w tygodniu, konsultacje telefoniczne z każdej dziedziny związanej z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, możliwość szybkiego rozwiązania problemu występującego w firmie. Jak wiadomo, specyfika zatrudniania osób niepełnosprawnych jest bardzo skomplikowana i wymaga ciągłej znajomości prawa szczególnie w zakładach pracy chronionej - wykupując usługę "TOK" nie musicie Państwo oczekiwać na szkolenia, uprzejmość znajomych lub poszukiwać odpowiedzi na nurtujące Was problemy w prasie czy innych materiałach źródłowych. Od dziś możecie po prostu wybrać numer poszczególnego konsultanta i rozszerzać swoją wiedzę systematycznie i niezwłocznie, a przede wszystkim uzyskiwać informacje w sposób profesjonalny i rzetelny.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Jak skorzystać:
- Aby uzyskać dostęp do numerów telefonów "TOK" oraz dyżurów poszczególnych konsultantów prosimy o zalogowanie się z wykorzystaniem loginu i hasła otrzymanych od naszej firmy (login i hasło są takie same jak w przypadku korzystania z innych usług naszej firmy). Login i hasło umożliwiające zalogowanie się i wgląd w numery telefonów oraz godziny funkcjonowania usługi otrzymuje się po dokonaniu zamówienia i opłaceniu faktury. W przypadku firm korzystających z innych usług naszej firmy, korzystanie z usługi "TOK" odbywa się z wykorzystaniem już posiadanych kodów dostępu - po dokonaniu zamówienia opiekun Waszej firmy aktywuje dodatkową usługę na Waszym koncie.
- Dane konsultantów oraz godziny funkcjonowania usługi "TOK" widoczne są po zalogowaniu.
- Aby uzyskać login i hasło do możliwości korzystania z usługi "TOK", przejdź do cennika » i wybierz odpowiedni wariant dostępu do usługi
- W celu uzyskania szczegółowych informacji o "TOK" prosimy o zapoznaniem się z zawartością zakładek: Zakres tematyczny, Konsultanci "TOK", Regulamin użytkownika
- Wszelkich informacji udzielamy pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl
Ważne postanowienia regulaminowe korzystania z usługi "TOK":
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi "TOK" ograniczonej liczbie firm.
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia możliwości skorzystania z usługi "TOK".
- Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi
- Numery telefonów TOK są okresowo zmieniane, o czym użytkownicy są powiadamiani.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i dni funkcjonowania numerów telefonów przypisanych do Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej bez podania przyczyn, o czym użytkownicy TOK zostaną poinformowani komunikatem na stronie www.obpon.pl/tok.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje o możliwości wystąpienia braku połączenia telefonicznego z konsultantem w określonym w terminarzu dniu i godzinach z powodu zajętości linii telefonicznej wykorzystywanej w danej chwili przez innych użytkowników TOK oraz przyczyn osobistych leżących po stronie konsultantów
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika
- Więcej informacji znajduje się w regulaminie. Przed wykupieniem usługi prosimy zapoznać się z regulaminem użytkownika
Zakres tematyczny usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna - OBPON.pl przyporządkowany do poszczególnych konsultantów
Edyta Sieradzka
- Status osoby niepełnosprawnej - zobacz zakres »
- Orzeczenia o niepełnosprawności występujące w Polsce w 2010 roku a przełożenie ich na status osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy o rehabilitacji
- Schorzenia specjalne a praktyka występowania o zwiększone dofinansowanie
- Ciągłość orzeczeń o niepełnosprawności a drugie orzeczenie, sytuacja występowania w danym czasie ważności dwóch orzeczeń np. z ZUS i PZO stwierdzające o innym stopniu niepełnosprawności pracownika - przełożenie ich na uzyskiwanie pomocy publicznej i zapewnienie prawidłowego stosowania przepisów KP i ustawy o rehabilitacji
- Dofinansowania do wynagrodzeń - procedura uzyskiwania dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych dla zpchr oraz otwartego rynku pracy.
Szczegółowe omówienie każdego artykułu w ustawie o rehabilitacji, który wpływa na uzyskiwanie dofinansowań po 1 stycznia 2010 roku. (wyliczenie stanu zatrudnienia, który spowoduje wzrost netto pracowników, wyliczenia kosztów płacy, wyliczenia kwoty dofinansowania w oparciu o zmianę definicji najniższego wynagrodzenia.) - zobacz zakres »- Definicja najniższego wynagrodzenia - które na podstawie ustawy tzw. okołobudżetowej zostało od 1 stycznia 2010 roku zmienione
- Art. 2 pkt. 4A - tj. definicja kosztów płacy, w oparciu o najnowsze stanowiska BON. Wyliczanie kosztów płacy i limitu kosztów płacy, od którego jest uzależniona kwota wypłacanego przez PFRON dofinansowania. Interpretacja zmiany od 1 lipca 2009r. w związku brakiem obowiązku naliczania dla niektórych pracowników składek na FP i FGŚP
- Art. 26 a tj. dotyczący miesięcznego dofinansowania do wynagrodzenia pracownika niepełnosprawnego
- wskaźnik dot. wyliczania maksymalnego dofinansowania z podziałem na stopnie niepełnosprawności, statusu pracodawcy i definicji najniższego wynagrodzenia. maksymalne kwoty dofinansowań
- zwiększenie wskaźników dla schorzeń specjalnych - stosowanie ich w praktyce
- składanie odwołań do MPiPS a wyjaśnienia Prezesa PFRON
- uzyskania dofinansowana w przypadku zatrudnienia pracownika u dwóch pracodawców a praktyka stosowana przez PFRON
- ustalanie zatrudnienia i wskaźnika potrzebnego do wyliczenia zatrudnienia ogółem i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w oparciu o art. 21 ust. 5 ustawy o rehabilitacji a zastosowanie wyliczenia wskaźników na druku Wn-D w poz. 34 i 35 wprost z rozporządzenia unijnego - BARDZO WAŻNE (RÓŻNICE, które mogą wpłynąć na możliwość lub brak uzyskania dofinansowań nowych pracowników)
- stosowanie w 2010 roku, art. 26B ust. 4 i 5 - tj. uzyskiwanie dofinansowana na nowych pracowników, wykazanie wzrostu netto zatrudnienia lub zastosowanie tzw. przepisów wyłączeniowych, dzięki którym pracodawca nie będzie musiał wykazywać wzrostu zatrudnienia. Rozwiązania umów o pracę z dotychczas zatrudnionymi pracownikami, dokumentowanie stosowania tzw. wyłączeń. Interpretacja MPiPS a efekt zachęty
- wzrost netto zatrudnienia ogółem oraz wzrost netto zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych - sposób jego ustalenia a przeciętne zatrudnienie ogółem i przeciętne zatrudnienie osób niepełnosprawnych w okresie poprzedzających 12 miesięcy
- miesięczne dofinansowanie a uzyskana dodatkowa pomoc ze środków publicznych, wypełnianie poz. 37 i 41 na druku INF-D-P w sytuacji podpisania umowy z oddziałem PFRON na refundację dodatkowych kosztów administracyjnych
- wypełnianie Informacji o pomocy publicznej INF-O-PP a uzyskiwanie dodatkowej pomocy z tytułu zatrudniania osób niepełnosprawnych - np. na podstawie art. 32 ustawy o rehabilitacji. Robienie korekt Wn-D i INF-D-P a wypełnienie INF-O-PP
- terminy wypłaty miesięcznego dofinansowana a odsetki, wyliczanie odsetek a zaległości w PFRON
- rozporządzenie wykonawcze do art. 26C - DRUK INF-D-P i wniosek Wn-D - a wypełnianie ich po 1 stycznia 2010 roku- zmiany. Robienie korekt wniosku Wn-D i załączników INF-D-P za rok 2009
- stosowanie aplikacji SODiR on line i SODiR offline
- Ogólne informacje dot. zatrudnienia osób niepełnosprawnych, które wpływają na uzyskiwanie dofinansowania: - zobacz zakres »
- ogólne obowiązki pracodawcy zatrudniającego osoby niepełnosprawne
- czas pracy pracowników niepełnosprawnych zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy
- kluczowe zapisy umów o pracę i omówienie prawidłowego sporządzenia informacji dodatkowej do umowy
- Refundacja składek dla niepełnosprawnego przedsiębiorcy i niepełnosprawnych rolników - art. 25a ustawy o rehabilitacji
- Inne formy pomocy - zobacz zakres »
- Zwrot kosztów na przystosowanie stanowiska pracy - ART. 26 USTAWY
- Dofinansowanie do wynagrodzenia pracownika pomagającego pracownikowi niepełnosprawnemu - ART. 26 d (asystent)
- Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy - art. 26 e ustawy o rehabilitacji
- Dodatkowa rekompensata dla zakładu pracy chronionej - ART. 32 ustawy o rehabilitacji
- DOFINANSOWANIE w wysokości do 50% oprocentowania zaciągniętych kredytów bankowych
- REFUNDACJA dodatkowych kosztów pracodawcy bezpośrednio wynikających z zatrudnienia osób niepełnosprawnych - TYLKO DLA ZPCHR - OSIĄGAJĄCYCH WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PRZELICZENIU NA ETATY W WYSOKOŚCI 50%. Dodatkowe koszty administracyjne, transportowe, budowy i rozbudowy. - weryfikacja podpisanych umów, stosowanie zabezpieczeń, przygotowanie do negocjacji refundacji na 2010 rok
- Refundacja kosztów szkoleń pracownika niepełnosprawnego - art. 41 ustawy o rehabilitacji
- Obowiązek oraz możliwość zwolnienia z wpłat na PFRON - dla pracodawców zatrudniających powyżej 25 osób w przeliczeniu na etaty. Wyliczanie ulg przez podmioty uprawnione tj. ZPCHR jak i też pracodawców z tzw. otwartego rynku pracy spełniających wymogi ustawy o rehabilitacji
- Podstawy dot. prowadzenia zfron przez zpchr i byłych pracodawców mających status zpchr - po 1 stycznia 2010 roku
- Zakład pracy chronionej - zobacz zakres »
- Ustawa o rehabilitacji i zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- Status ZPCHR - warunki nabycia statusu, skutki utraty statusu
- Korzyści dla ZPCHR (dofinansowania, refundacja składek, ZFRON)
- Obowiązki prowadzącego ZPCHR
- Skutki utraty statusu
- Status osoby niepełnosprawnej - zobacz zakres »
Małgorzata Tylewicz-Piwnik
- Zakład pracy chronionej - zobacz zakres »
- warunki uzyskania statusu zakładu pracy chronionej,
- korzyści dla posiadających status (przywileje podatkowe, zwolnienia z niektórych opłat, dofinansowanie do wynagrodzeń, dodatkowe instrumenty wsparcia),
- obowiązki prowadzącego zakład pracy chronionej (sankcje za ich nieprzestrzeganie),
- skutki utraty statusu.
- Zakładowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych - zobacz zakres »
- zasady tworzenia zfron (źródła dochodów zfron, terminy przekazywania środków na zfron),
- wydatki z puli ogólnej, w ramach pomocy indywidualnej oraz indywidualnych programów rehabilitacji,
- zakaz refundacji a pomoc indywidualna,
- sankcje z tytuły wydatkowania środków zfron niezgodnie z przeznaczeniem,
- zasady ubiegania sie o zaświadczenie o pomocy de minimis w przypadku wydatków stanowiących przysporzenie dla pracodawcy (niezbędne dokumenty, wniosek po przekroczeniu 30-dniowego terminu),
- przesłanki zachowania zfron po utracie statusu (dalsze zasilanie zfron, zasady wydatkowania zachowanych środków).
- Indywidualne programy rehabilitacji - wydatkowanie środków, konstruowanie, uzasadnianie - zobacz zakres »
- otwarty katalog wydatkowania - otwarte możliwości finansowania,
- komisja rehabilitacyjna - organ opiniujący i uprawniony do rozstrzygania o zmniejszeniu ograniczeń zawodowych osoby niepełnosprawnej,
- leasing z IPR,
- możliwości kontrolowania indywidualnych programów rehabilitacji,
- indywidualne programy rehabilitacji jako dodatkowa motywacja pracowników do zatrudnienia,
- bariery pojawiające się w rozwoju kariery zawodowej osoby niepełnosprawnej,
- technika konstruowania indywidulanych programów rehaabilitacji,
- oceny okresowe i końcowe,
- zastrzeżenia merytoryczne z zakresu doradztwa zawodowego w indywidualnych programach rehabilitacji pojawiające się podczas kontroli lub przy wydawaniu zaświadczeń o pomocy de minimis,
- problemy w uzyskaniu zaświadczenia o pomocy de minimis na wydatki w ramach IPR zwłaszcza w PFRON,
- uzasadnianie IPR i metody obrony,
- jak skonstruować zażalenie do Ministerstwa Pracy i skargę do sądu - argumenty.
- Zatrudnianie osób niepełnosprawnych - zobacz zakres »
- status osoby niepełnosprawnej (orzeczenia o niepełnosprawności i traktowane na równi z nimi, ciągłość orzeczeń),
- schorzenia specjalne i sposób ich dokumentowania,
- dodatkowe uprawnienia pracownicze osób niepełnosprawnych (zmniejszony wymiar czasu pracy, dodatkowy urlop wypoczynkowy, dodatkowa przerwa w pracy, zwolnienie z zachowaniem prawa do wynagrodzenia),
- zatrudnienie osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy.
- Refundacja składek dla niepełnosprawnego przedsiębiorcy i niepełnosprawnych rolników - art. 25a ustawy o rehabilitacji
- Pomoc publiczna na zatrudnianie osób niepełnosprawnych - zobacz zakres »
- zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy,
- zwrot kosztów zatrudnienia asystenta osoby niepełnosprawnej,
- zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy,
- zwrot kosztów szkoleń osób niepełnosprawnych,
- zwrot kosztów administracyjnych, budowlanych i transportowych.
- Ulgi we wpłatach na PFRON
- Zakład pracy chronionej - zobacz zakres »
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl
Ważne postanowienia regulaminowe korzystania z usługi "TOK":
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi "TOK" ograniczonej liczbie firm.
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia możliwości skorzystania z usługi "TOK".
- Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi
- Numery telefonów TOK są okresowo zmieniane, o czym użytkownicy są powiadamiani.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i dni funkcjonowania numerów telefonów przypisanych do Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej bez podania przyczyn, o czym użytkownicy TOK zostaną poinformowani komunikatem na stronie www.obpon.pl/tok.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje o możliwości wystąpienia braku połączenia telefonicznego z konsultantem w określonym w terminarzu dniu i godzinach z powodu zajętości linii telefonicznej wykorzystywanej w danej chwili przez innych użytkowników TOK oraz przyczyn osobistych leżących po stronie konsultantów
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika
- Więcej informacji znajduje się w regulaminie. Przed wykupieniem usługi prosimy zapoznać się z regulaminem użytkownika
Edyta Sieradzka
Szczegóły »Dyrektor Generalny ds. Wizerunku Spółki Zawód wykonywany: Wiceprezes ORGANIZACJI OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBPON.ORG, Dyrektor Generalny OBPON ds. Wizerunku Spółki, Ekspert ds. zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Polsce, Ekspert i Wykładowca w zakresie rozliczeń z PFRON dot. pomocy publicznej. Specjalizacja: Dofinansowanie do wynagrodzeń, refundacja składek ZUS z PFRON, SODiR, pomoc publiczna, pomoc de minimis, ZFRON, IPR, ulgi we wpłatach na PFRON, sprawozdawczość w PFRON, zatrudnianie osób niepełnosprawnych w Polsce, prawo zamówień publicznych, fundusze unijne, systemy zarządzania jakością, zagadnienia księgowości w zpchr. Magister, Inżynier, Absolwentka Politechniki Opolskiej i Magisterskich Studiów Menedżerskich MBA na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ekspert i Wykładowca na szkoleniach dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych w Polsce. Autorka licznych publikacji w Dziennikach Ogólnopolskich tj. Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, współpracująca z Wydawnictwem Gofin. Autorka książek o tematyce ekonomicznych aspektów zatrudniania osób niepełnosprawnych w Polsce. Od 2009 r. Wiceprezes Organizacji OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBPON.ORG. W 2016 r. uhonorowana tytułem "Lider 25 - lecia systemu wsparcia osób niepełnosprawnych" przyznawanym przez MRPiPS oraz PFRON.
E-mail: e.sieradzka@obpon.pl Małgorzata Tylewicz-Piwnik
Szczegóły »Dyrektor ds. Prawnych Zawód wykonywany: Wiceprezes ORGANIZACJI OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH OBPON.ORG, Dyrektor ds. Prawnych w OBPON, prawnik, właściciel firmy szkoleniowo - doradczej. Specjalizacja: pomoc publiczna na zatrudnianie osób niepełnosprawnych, wpłaty na PFRON, uprawnienia osób niepełnosprawnych, funkcjonowanie zakładów pracy chronionej, wydatkowanie środków ZFRON. Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku – specjalizacja: prawo cywilne, ukończone Podyplomowe Studium Podatkowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Zajmuje się doradztwem dla zakładów pracy chronionej oraz firm z otwartego rynku pracy. Do marca 2010 r. zatrudniona była jako doradca prawny w Polskiej Organizacji Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, gdzie świadczyła pomoc prawną pracodawcom oraz prowadziła liczne szkolenia związane głównie z uzyskiwaniem pomocy publicznej oraz zatrudnianiem osób niepełnosprawnych. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej m.in. w Gazecie Prawnej dotyczących zagadnień prawa pracy, funkcjonowania zakładów pracy chronionej a także problematyki związanej z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych. Od 20.05.2010r. Doradca Prawny w firmie OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH oraz w ORGANIZACJI OBPON.ORG, konsultant w serwisie VADEMECUM WIEDZY należącym do OBPON, konsultant TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ należącej do OBPON. Od dnia 01.04.2013 r. objęła w OBPON stanowisko Dyrektora Ds. Prawnych.
E-mail: m.tylewicz@obpon.pl
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl
Ważne postanowienia regulaminowe korzystania z usługi "TOK":
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi "TOK" ograniczonej liczbie firm.
- Administracja usługi - Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje, że zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia możliwości skorzystania z usługi "TOK".
- Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi
- Numery telefonów TOK są okresowo zmieniane, o czym użytkownicy są powiadamiani.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i dni funkcjonowania numerów telefonów przypisanych do Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej bez podania przyczyn, o czym użytkownicy TOK zostaną poinformowani komunikatem na stronie www.obpon.pl/tok.
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna informuje o możliwości wystąpienia braku połączenia telefonicznego z konsultantem w określonym w terminarzu dniu i godzinach z powodu zajętości linii telefonicznej wykorzystywanej w danej chwili przez innych użytkowników TOK oraz przyczyn osobistych leżących po stronie konsultantów
- Administracja usługi Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika
- Więcej informacji znajduje się w regulaminie. Przed wykupieniem usługi prosimy zapoznać się z regulaminem użytkownika
Przed skorzystaniem z usługi "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA" prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem:
REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUGI "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA" ("TOK") - tok.obpon.pl
- Korzystając z usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA zyskujecie Państwo możliwość telefonicznej konsultacji z doradcami współpracującymi z firmą OBPON.pl - specjalistami do spraw zagadnień związanych z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.
- Aby uzyskać dostęp do numerów telefonów "TOK" oraz dyżurów poszczególnych konsultantów prosimy o zalogowanie się z wykorzystaniem loginu i hasła otrzymanych od naszej firmy (login i hasło są takie same jak w przypadku korzystania z innych usług naszej firmy). Login i hasło umożliwiające zalogowanie się i wgląd w numery telefonów oraz godziny funkcjonowania usługi otrzymuje się po dokonaniu zamówienia i opłaceniu faktury. W przypadku firm korzystających z innych usług naszej firmy, korzystanie z usługi "TOK" odbywa się z wykorzystaniem już posiadanych kodów dostępu - po dokonaniu zamówienia opiekun Waszej firmy aktywuje dodatkową usługę na Waszym koncie.
- Dane konsultantów oraz godziny funkcjonowania usługi "TOK" widoczne są po zalogowaniu.
- Aby uzyskać login i hasło do możliwości korzystania z usługi "TOK", należy przejść do cennika i wybrać odpowiedni wariant dostępu do usługi
- W celu uzyskania szczegółowych informacji o "TOK" należy zapoznać się z zawartością zakładek: Zakres tematyczny, Konsultanci "tok", Regulamin użytkownika
- Kontakt z konsultantami "TOK" możliwy jest wyłącznie w godzinach funkcjonowania usługi widocznych aktualnie na stronie tok.obpon.pl (po zalogowaniu)
- Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy celem weryfikacji użytkownika. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi
- Każdy z konsultantów odpowiada ściśle według określonego zakresu tematycznego przyporządkowanego do danego konsultanta.
- Administrator oraz konsultanci zastrzegają sobie możliwość odmowy udzielenia odpowiedzi, jeśli wykracza ona poza określony zakres tematyczny lub wymaga pozyskania dodatkowych informacji.
- Administrator i konsultanci zastrzegają sobie możliwość przedłużenia (przełożenia terminu) udzielenia odpowiedzi na inny umówiony termin, jeśli odpowiedź wymaga dodatkowych konsultacji oraz innych dodatkowych przygotowań.
- Każdy z konsultantów posiada odrębny numer telefonu komórkowego na potrzeby obsługi "TOK" (numery telefonów widoczne po zalogowaniu). Koszt połączenia wg. stawki lokalnego operatora. Konsultanci posiadają telefony w sieci Plus GSM (administrator nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenia).
- Każdy z konsultantów odpowiada telefonicznie na pytania zalogowanych użytkowników według terminarza, w którym określone są ściśle dni tygodnia oraz godziny pracy konsultantów.
- Administracja usługi - "TOK" zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi "TOK" ograniczonej liczbie firm.
- Administracja usługi - "TOK" zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia możliwości skorzystania z usługi "TOK" bez podania przyczyny.
- Numery telefonów "TOK" są okresowo zmieniane, o czym użytkownicy są powiadamiani.
- Administracja usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje o możliwości wystąpienia braku połączenia telefonicznego z konsultantem w określonym w terminarzu dniu i godzinach z powodu zajętości linii telefonicznej wykorzystywanej w danej chwili przez innych użytkowników TOK oraz przyczyn osobistych leżących po stronie konsultantów i nie bierze na siebie odpowiedzialności za brak możliwości uzyskania połączenia z konsultantem. Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby usługa funkcjonowała w sposób możliwie jak najmniej bezproblemowy.
- Czas konsultacji telefonicznych w ramach usługi "TOK" nie jest ograniczony, prosimy jednak o możliwie krótkie i rzeczowe konsultacje ze względu na ograniczoną ilość czasu przewidzianą w dziennym limicie funkcjonowania "TOK" ze względu na potrzebę konsultacji większej ilości klientów korzystających z tej usługi.
- Administracja usługi "TOK" zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i dni funkcjonowania numerów telefonów przypisanych do Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej bez podania przyczyn, o czym użytkownicy TOK zostaną poinformowani komunikatem na stronie www.obpon.pl/tok.
- Administracja usługi "TOK" nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "TOK" prosimy o kontakt z naszą infolinią: 0 801 00 30 31 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl .